Veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Bij ieder product dat je in de webshop ziet kun je kiezen voor ‘voeg toe aan winkelwagen’ kies eerst het aantal, kleur of maat voor et product, waarna je het product in het winkelmandje kunt plaatsen. Door te klikken op winkelwagentje zie je de inhoud, en de stap waarin je je bevindt in het bestelproces. Bij iedere stap wordt uitgelegd wat je moet doen en wanneer je de betaling kunt uitvoeren. Na het doorlopen van alle stappen is de bestelling geplaatst en krijg je via e-mail een bevestiging.

Ik heb hulp nodig bij bestellen
Als je er niet uit komt met bestellen stuur een whatsapp of een e-mail, wij proberen je dan zo goed mogelijk te helpen bij het bestel proces.

Zijn alle producten in de webshop op voorraad?

We doen ons uiterste best om alle producten op voorraad te hebben. Er wordt naar gestreefd om producten die uitverkocht zijn, van de website af te halen om teleurstellingen te voorkomen. We proberen de uitverkochte producten zo snel mogelijk weer aan te vullen.

Hoe kan ik betalen in de webshop?

Tijdens het bestellen kun je direct een betaalwijze kiezen (er wordt hier nog niks geïncasseerd) je kunt betalen via IDEAL (betaling wordt verwerkt door Mollie) of via PayPal.

Hebben jullie ook kortingen?

Eens in de zoveel tijd worden er korting codes uitgegeven, die voor een bepaalde periode geldig zijn. Als je hiervan op de hoogte wilt blijven volg ons dan op social media of schrijf je in voor de nieuwsbrief.

Producten

 Kan ik de producten ook ergens bekijken?

Momenteel heeft KidsMemories nog geen fysieke winkel. Je kunt daarom alle producten in de webshop bekijken, we hebben elk product van diverse foto’s en informatie, waardoor je een goed beeld krijgt hoe de producten eruit zien. Mochten er nog onduidelijkheden zijn over de producten kunt u ons altijd een Whatsapp of e-mail sturen. We streven ernaar binnen 48 uur te reageren.

De kleuren van de artikelen komen niet helemaal overeen, met de kleuren op de webshop.

We doen ons uiterste best om alle producten zo goed mogelijk op de foto te zetten. Soms kan het zijn dat de kleuren iets anders overkomen, dit komt onder andere door verschillende beeldschermen. Bij de productomschrijving wordt je zo goed mogelijk geïnformeerd over de kleur van het product, maar dat kan ik de werkelijkheid iets afwijken.

Bezorgen

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Na ontvangst van de betaling, wordt je bestelling gereed gemaakt voor verzending en verstuurd binnen de aangegeven verzendtijd van 3 werkdagen. Zodra je bestelling is verzonden krijg je hiervan een bevestiging per e-mail, en dan kun je over het algemeen de volgende dag je bestelling verwachten. KidsMemories is niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen onderweg. Aan de levertijd kunnen geen rechten worden ontleend.

Ik ben niet thuis bij de bezorging, wat nu?

Bestellingen worden verstuurd als brievenbuspakketje(deze kunnen altijd bezorgd worden) of als pakketpost (postvervoerder invullen) . Zij doen altijd 2 afleverpogingen. Als er niemand thuis is zal de bezorger het pakket bij de buren afgeven, tenzij anders aangegeven is. (als je dit niet wilt, het pakket bij de buren afgeven, graag aangegeven bij je bestelling bij “opmerkingen” dan geven wij dit door aan de (postvervoerder) )Als het pakket na twee aflever pogingen niet is kunnen afleveren, heb je drie weken de tijd, om het op te halen bij een pick-up punt bij jouw in de buurt.

Wat zijn de verzendkosten?

Binnen NL rekenen wij standaard €

Bestellingen vanaf € 50 worden gratis verzonden.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Dit is mogelijk, neem even contact met ons op voordat je een bestelling plaatst.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?

Ja, je kunt een ander aflever adres aangeven bij je bestelling

Bezorgen jullie ook in het buitenland?

Momenteel bezorgen wij alleen in Nederland, wil je je bestelling in een ander Europees land laten bezorgen? Neem hiervoor even contact met ons op info@kids-memories.nl zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken.

Klachten & retourneren

Ik heb mij product kapot ontvangen, wat moet ik nu doen?

Neem zo snel mogelijk contact met ons op, en stuur en duidelijke foto van het artikel mee naar info@kids-memories.nl. we zullen dan zo spoedig mogelijk contact opnemen om het probleem op de lossen.

Kan ik ook ruilen of retourneren?

Wij van KidsMemories vinden het belangrijk dat je 100% tevreden bent over de service en de producten, mocht het onverhoopt gebeuren dat je iets gekocht hebt waar je een andere verwachting bij had, dan kun je dit product retourneren(goed verpakt, en in originele verpakking om beschadiging te voorkomen) binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen. Deze voorwaarden kun je ook terug vinden bij Betalen, verzenden en retour.

Hoe retourneer ik?

Meld je retour aan via info@kids-memories.nl, of maak gebruik van het retourformulier. Verpak het onbeschadigde product goed en beschermd, in de originele verpakking, om beschadigingen te voorkomen. Nadat we het goed en onbeschadigd hebben ontvangen, ontvang je het aankoopbedrag van het betreffende product, exclusief de betaalde verzendkosten, binnen 14 dagen terug. Mocht je ervoor kiezen om de gehele order terug te sturen, ontvang je het totaalbedrag van het factuur inclusief verzendkosten retour. Let wel op, de kosten voor retourzendingen zijn voor je eigen rekening.

Waar kan ik mijn retour naar toesturen?

Retour zenden kan naar het volgende adres:

KidsMemories
T.A.V afdeling Retour
kweekgrasstraat 25

1313 BZ Almere

Ik ben ontevreden, wat kan ik nu doen?

Als je een klacht hebt over de service, de producten of iets anders, dan horen we dit uiteraard graag. Wij van KidsMemories willen dat u 100% tevreden bent. Mocht de klacht gaan over een product wat u bij KidsMemories heeft gekocht, ontvangen we graag een e-mail met een duidelijke foto waarop de aard van de klacht zichtbaar is. Je kunt klachten sturen naar info@kids-memories.nl, T.A.V afdeling klachten , je klacht word binnen 14 dagen na ontvangt in behandeling genomen en naar tevredenheid opgelost.

Ik heb een andere vraag, wat nu?

Mochten er vragen zijn die je niet hebt kunnen vinden op een van de informatieve pagina’s, stuur ons dan een e-mail of een bericht via whatsapp. We doen ons uiterste best om mails en whatsapp berichten iedere werkdag te beantwoorden, maar uiterlijk binnen 48 uur.